mutta muuten aina olen naiselle ääneni antanut. Toinen periaate on ollut että äänestään nuorta/nuorehkoa (naista). En mitään opiskelijaa tai muuta listan täytettä mutta sellaista lähellä omaa ikäluokkaa olevaa naista jolla on järkeviä ajatuksia. Kolmanneksi olen naiivisiti kenties ajatellut että Vihreän liiton ehdokasta äänestämällä maailma pelastuu. Joten mun ehdokas on kunnallis- ja eduskuntavaaleissa ollut alle keski-ikäinen Vihreä nainen.

Itse olen kerran ollut ehdokkaana kuntavaaleissa, puolueen listoilta tottakai. 

Mä olen NIIN samaa mieltä. Äänestin ekalla kerralla Niinistöä ja tosissani mietin Haaviston äänestämistä nyt, MUTTA mua on alkanut niin kovaa ottaa nupoliin joka puolelta tulevat kommentit siitä, että vain Haavistoa äänestävät ymmärtävät elämästä, ovat suvaitsevaisia. Koko suvaitsevaisuus on suurimman osan suussa ymmärretty ihan väärin. Musta suvaitsevaista on se, että ymmärtää ihmisten olevan erilaisia ja antaa heidän olla erilaisia. Moni ns. haavistolainen on sekoittanut arvot ja suvaitsevaisuuden. On Haaviston arvot pehmeämmät jne ja niissä on paljon hyvää, mutta ei niiden kannattaminen tee ihmisestä yhtään suvaitsevaisempaa. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa