.
Ja minä luulin olevani tiukkis kavereiden peliaiakoihin verrattuna! Meillä peliaikaa tunti päivässä, poikkeustilanteissa saattaa joskus saada pelata pidempäänkin. Mutta kiukutellessa/ tapellessa pelit loppuu siltä päivältä siihen.
Sillon täytyisi siis sopia joku tietty max-aika minkä saa pelata joka kerralla. Mikähän aika olisi sopiva? Onko puoli tuntia liian vähän?

Melissa kirjoitti:Meillä oli viime vuonna tarkat peliajat. Pelata sai keskiviikkoisin ja viikonloppuna. Juurikin sen vuoksi, ku lapset kyselivät päivittäin , että "saako tänään pelata jne". Nykyään olen ollut rennompi, ku lapset leikkivät niin mielellään ulkona, kamujensa kaa. Varmaan vähempi pelataan, ku viime vuonna, mutta en ole pitänyt niin tarkkaa kirjaa päivistä ja ajoista. Tällä hetkellä mua ärsyttää isomman koulukaverikyläilyt. Tuntuu, että kaverit ovat aina vailla pelaamista....vaikka ovat tulleet leikkimään. Synttäreilläkin haluttiin pelata pleikkaa. Harvemmin annan kavereiden pelata ja silloinkin tarkistan etukäteen heidän vanhemmiltaan,että onko lupa tänään pelata.

).
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa