Mä kaivoin juuri puikot muuttolaatikosta (siellä odottaa myös keväällä isoveikalle aloittamani huppari) kun totesin että pikkusiskolla ei ole yksiäkään villasukkia ja pianhan niitä taas tarvitsee. Pääsin eilen illalla jonnekin kärkikavennusten tienoille, tai siis pitää koittaa että voiko jo alkaa kavennella. Varmaankin teen parin sille sukalle sitten tänä iltana. Kaipa mä sitten seuraavaksi jatkan sitä isoveikan hupparia. Ja sit ajattelin tehdä pikkusiskolle talveksi villapuvun. Pienille tulee niin ihanan nopeasti valmista, isoveikka on jo yli 150 cm pitkä niin onhan tuossa hupparissa jonkin verran kutomista

Oon tehnyt niitä kaikenlaisia. Viime syksynä innostuin tekee monet pitsiset (yhdet itselle ja monet pukinkonttiin) Nyt oon tehnyt tosi monet yksinkertaisella ohjeella: n 40s. Neulotaan ainaoikeaa kunnes ylettää käden ympäri, päätellään. Sitten ommellaan yhteen niin että jätetään peukulle reikä.
Lisäksi yleensä ainakin yksi isompi projekti on meneillään - tällä hetkellä puikoilla on palmikkovillatakki, yksi pienempi/nopeammin valmistuva villatakki/hihatin, siskonpojalle (1 v) pusero ja lisäksi isoäidinneliöitä olen virkkaillut jämälangoista aina välillä välipalaksi - jahka niitä joskus kertyy riittävästi, niin sitten kokoilen niistä peiton