Ohut kohdunseinämä

Odotukset ja toiveet. Valmistautuminen. Palautuminen synnytyksen jälkeen.
Alueen säännöt
Synnytys ja lapsivuodeaika on osio, jossa pohditaan synnytystä ja sen mukanaan tuomia muutoksia ennen ja jälkeen lapsen syntymän. Aihealueen ulkopuolinen keskustelu on kiellettyä. Aihealueen ulkopuoliset viestit poistetaan tai siirretään niille kuuluvaan paikkaan.

OHJEET

Tarkista ennen uuden ketjun aloittamista, onko aiheesta jo olemassa ketju tai kuuluuko aihe johonkin muuhun ketjuun.
Otsikoi viestisi mahdollisimman tarkasti ja selkeästi. Moderaattorit voivat tarkentaa otsikointia tarvittaessa.
Pysy viestiketjun aloittajan määrittelemässä aiheessa.

Ohut kohdunseinämä

ViestiKirjoittaja Piikko » 04 Huhti 2012, 15:13

Onko muille annettu keisarinleikkauksen jälkeen suositusta, ettei saisi enää raskautua? Minulle tuli tämmöinen tuomio ja pitkin hampain olen sitä nyt yrittänyt sulatella kohta vuoden päivät. Lääkärille olen menossa kuukauden päästä asiaa selvittämään, toivottavasti sieltä saisi vastauksia...
Piikko

Re: Ohut kohdunseinämä

ViestiKirjoittaja Serafia » 10 Huhti 2012, 13:44

Mulla on kaksi sektiota (kiireellinen ja hätä) ja kakkosen synnytyksessä kohtu repesi sektioarvesta. Kuitenkin kun kysyin, niin ei annettu mitään kieltoa raskautumisen suhteen. Nyt olen menossa heinäkuussa kolmanteen sektioon, ja sitten kuulen miltä kohtu näyttää. Enempää lapsia meille ei silti enää tule vaikka luvan saisin, pyydän varmaan sterilisaation synnytyksen yhteydessä. Tuntuu varmasti pahalta, jos haluaisi vielä lapsia, mutta se kielletään. Kuitenkin hyvästä syystä niitä "tuomioita" jaetaan.
Tyttö 12/04
Poika 05/06
Tyttö 07/12
Serafia

Paluu Synnytys ja lapsivuodeaika