Unelmiesi matkakohde

Kaikkea hikihölkästä pitsinnypläykseen.
Alueen säännöt
Konkarin vinkit ja uusimmat harrastusvillitykset voit jakaa tässä osiossa. Aihealueen ulkopuolinen keskustelu on kiellettyä. Aihealueen ulkopuoliset viestit poistetaan tai siirretään niille kuuluvaan paikkaan.

OHJEET

Tarkista ennen uuden ketjun aloittamista, onko aiheesta jo olemassa ketju tai kuuluuko aihe johonkin muuhun ketjuun.
Otsikoi viestisi mahdollisimman tarkasti ja selkeästi. Moderaattorit voivat tarkentaa otsikointia tarvittaessa.
Pysy viestiketjun aloittajan määrittelemässä aiheessa.

Unelmiesi matkakohde

ViestiKirjoittaja Louhos » 29 Elo 2011, 20:44

Mikä on unelmies matkakohde ollut/ edelleen haaveissa? Jos olet haavepaikassasi jo käynyt, miltä se tuntui? Vastasiko odotuksia?
Uusperheen äiti. Biologiset lapset 3/04, 2/06, 8/10 sekä 3/12
Louhos
Admin
Admin

Re: Unelmiesi matkakohde

ViestiKirjoittaja Elmiina » 30 Elo 2011, 13:45

Kaikki matkakohteet, joissa on pitkää valkoista hiekkarantaa ja turkoosia vettä, houkuttelee :mrgreen:
Perinteinen New York olisi kanssa ihan mukava nähdä. Keväällä lähdetään Chicagoon, joten NY jää vielä toiseen kertaan... :wink:

Yhden unelman pääsin toteuttamaan, kun matkustettiin Australiaan ja vietettiin siellä 3 viikkoa. Oli sen verran ihana ja helppo paikka lasten kanssa olla, että jos vaan olis mahdollista, niin voisin vaikka muuttaa sinne.
Minä -76, mies -77 ja kaksi ikiliikkujaa vm. 2004 ja 2006
Elmiina

ViestiKirjoittaja leppäkerttu » 31 Elo 2011, 20:00

Elmiina kirjoitti:Kaikki matkakohteet, joissa on pitkää valkoista hiekkarantaa ja turkoosia vettä, houkuttelee :mrgreen:

Veit jalat suustani! :mrgreen:

Mä haluaisin vierailla maailman kaikissa itsenäisissä valtioissa ja myös niissä ei-itsenäisissä paikoissa. Paljon on nähty mutta niin paljo on vielä näkemättä. Tällä hetkellä houkuttaan Venezuela ja Argentiina.

Yksi parhaimmista matkamuistoista on ollut nähdä pyramidit keskellä yötä vain äärivivavalaistuksessa itse seisoen ihan vieressä. Ihokarvat ylösnostattava kokemus...

Tähän mennessä paras kohde on ollut Istanbul :heart: ja ei oo ihan heti lyötävissä :love:
Raha tulee rahan luokse...
Prinsessa 03/12
leppäkerttu

ViestiKirjoittaja Carita » 15 Syys 2011, 11:52

Mulla on muutamakin paikka, joissa haluaisin elämäni aikana päästä käymään: Australiaa haluaisin kiertämään, samoin USA:n kiertomatka houkuttelee (en niinkään ole kiinnostunut suurista kaupungeista, vaan Kalliovuorista ja Niagaran putouksista yms).
Äiti ja isi '81
PAS-poika 01/08
PAS-tyttö 08/11

Kotimatkalla Hailuotoon -julkinen blogi
Carita

ViestiKirjoittaja Louhos » 18 Syys 2011, 22:09

Australia, Islanti ja Irlanti houkuttelevat. Erilainen luonto lähinnä kiehtovat. Toki voisin matkusta melkein minne vaan, missä EI ole vain hiekkarantoja jne. En ole itseni grillaaja, joten mikä olis tylsempää kuin loma Rodoksella tai Thaimaassa. :mrgreen:
Uusperheen äiti. Biologiset lapset 3/04, 2/06, 8/10 sekä 3/12
Louhos
Admin
Admin

ViestiKirjoittaja Tallulah K. » 30 Syys 2011, 02:21

Täällä Suomessa on paljonkin luonnonkauniita paikkoja, joissa haluan käydä. Niissä mun mieli lepää, kun saan kävellä metsässä, tuntea ne tuoksut, kuulla lintujen laulun... oi miten rakastan metsää :heart:

Ja sitten tulee mieleen ne paikat, jotka jollain tavalla on mulle tärkeitä. Joissa jotain merkittävää/tärkeää on tapahtunut. Ei välttämättä mitään yleisiä lomakohteita.

Jos ulkomaille pitäisi, niin tietenkin jonnekin missä on upeaa luontoa. Afrikka, en osaa eritellä mikä maa erityisesti, mutta mikä tahansa tarpeeksi turvallinen ja luonnonkaunis paikka. Japani kiinnostaa myös, erilaisuutensa vuoksi. Ja jos jossain olisi ihana uimaranta jota turistit ei ole vielä löytäneet...
When life becomes a play and I don't know the role I'm cast
It's all wrong, but I cannot escape before the
Curtain call

Rakkaimmat -97 ja -04
Tallulah K.
Moderaattori
Moderaattori

ViestiKirjoittaja aktiivi » 24 Maalis 2012, 15:35

Lappi
aktiivi