Putous

Uutuudet ja vanhat klassikot.
Alueen säännöt
Kestosuosikit, puhuttavimmat uutuudet, kuumimmat tähdet elokuvataivaalla. Kaikki ne mahtuvat tänne. Aihealueen ulkopuolinen keskustelu on kiellettyä. Aihealueen ulkopuoliset viestit poistetaan tai siirretään niille kuuluvaan paikkaan.

OHJEET

Tarkista ennen uuden ketjun aloittamista, onko aiheesta jo olemassa ketju tai kuuluuko aihe johonkin muuhun ketjuun.
Otsikoi viestisi mahdollisimman tarkasti ja selkeästi. Moderaattorit voivat tarkentaa otsikointia tarvittaessa.
Pysy viestiketjun aloittajan määrittelemässä aiheessa.

Putous

ViestiKirjoittaja Louhos » 08 Tammi 2012, 21:29

Seuraatteko Putousta?

Oletteko seuranneet aiemmilla kausilla?

Me ei vielä muistettu katsoa, mutta viime kaudella katsottiin osin. Ekalla kaudella ei lainkaan.
Uusperheen äiti. Biologiset lapset 3/04, 2/06, 8/10 sekä 3/12
Louhos
Admin
Admin

Re: Putous

ViestiKirjoittaja sartsukka » 08 Tammi 2012, 21:49

En ole koskaan katsonut. kuullut vain. Sitten kun poika alkoi syksyllä osaston aloitettuaan puhua munamiehestä olin et mitä ihmettä. Ehhei,ei meillä moisia ehdi katsomaan edes.
Meidän perhe:äiti,isä,lapset 04,07,koira,lintu,2kissaa,enkeli lapsemme 03,05.
sartsukka

ViestiKirjoittaja Louhos » 28 Tammi 2012, 21:53

Me on satunnaisesti katsottu ja ihan jees on. Ei nyt mitään huippuviihdettä, mutta menettelee. Saako teillä lapset katsoa ohjelmaa? Minkä ikäiset lapset?

Meillä pian 8- ja 6-vuotiaat ovat saaneet katsoa tällä kaudella ekaa kertaa. En periaatteessa tykkää, mutta kun on isompia sisaruksia (jotka eivät asu meillä), niin vaikea niitä on kaikelta suojellakaan.

Mä en ole kaikista tyypeistä löytänyt mitään "naurattavaa", esim. mikä Herppeenluoma se yksi blondi nainen on, mutta moni naurattaakin ihan oikeasti. Lapset diggaa Jani-Petteristä. :heart:
Uusperheen äiti. Biologiset lapset 3/04, 2/06, 8/10 sekä 3/12
Louhos
Admin
Admin

ViestiKirjoittaja Koritsi » 29 Tammi 2012, 09:29

Tää on eka kausi, kun oikeasti katon Putousta. Aikasemmin oon ihan satunnaisesti katellut. Lapset saa aikuisen seurassa katsoa ja mä oon yleensä selittäny jotkut tilanteet vähän eri tavalla, kuin on "aikuisten oikeasti" mennyt. Meillä kaikki jankkaa "Muniksesta" ja "Virman piikkiin" viime vuotisia juttuja. Tänä vuonna ei ainakaan vielä oo tullu mitään suurempia intoja ketään kohtaan.

Semmosta selkeetä kivaa suosikkia ei ole. Viime vuonna tykkäsin kyllä heti siitä Munamiehestä, kun oli niin kiltti. :wink:
Neiti 2006, Poitsu 2008, Typsy 2010
Koritsi

ViestiKirjoittaja Sannie » 29 Helmi 2012, 20:39

Meillä (minä ja Mies) seurattiin tätä kolmatta kautta ihan säännöllisesti. Toista kautta pari kertaa ja ensimmäistä ei seurattu kertaakaan.

Kummityttöni 6,5v on saanut katsoa Putousta ja ylläripylläri sielläkin oli suosikkani Jani-Petteri nyt kolmannella kaudella. Työkavereitakin haastattelin mielenkiinnon vuoksi ja kyllähän se Jani-Petteri suurimman osan suosiosta sai lasten keskuudessa :hymy:
Sannie -82
Mies -78

Yritystä 01/10 alkaen
Tutkimuksiin 08/11 (myoma, endo?)
Hystero- & laparoskopia 12/11
1. IUI 04/12 (-)
2. IUI 05/12 (+)
LA: 14.2.2013

~poika syntyi 12.2.2013 (3335g ja 51cm)~
Sannie

Paluu TV ja elokuvat