Mission: Impossible 4 - Ghost Protocol

Uutuudet ja vanhat klassikot.
Alueen säännöt
Kestosuosikit, puhuttavimmat uutuudet, kuumimmat tähdet elokuvataivaalla. Kaikki ne mahtuvat tänne. Aihealueen ulkopuolinen keskustelu on kiellettyä. Aihealueen ulkopuoliset viestit poistetaan tai siirretään niille kuuluvaan paikkaan.

OHJEET

Tarkista ennen uuden ketjun aloittamista, onko aiheesta jo olemassa ketju tai kuuluuko aihe johonkin muuhun ketjuun.
Otsikoi viestisi mahdollisimman tarkasti ja selkeästi. Moderaattorit voivat tarkentaa otsikointia tarvittaessa.
Pysy viestiketjun aloittajan määrittelemässä aiheessa.

Mission: Impossible 4 - Ghost Protocol

ViestiKirjoittaja leppäkerttu » 05 Tammi 2012, 19:15

Olen yli vuoden päivät odottanut tämän elokuvan tuloa, ja nyt täällä on vahvistunut ensi-ilta 27.1. En oo nähnyt aikaisempia osia enkä ole niistä niin kiinnostunutkaan - täällä televisiossa ovat nyt juuri menossa: eilen ykkönen, tänään kakkonen, huomenna kolmonen. Firman joululahjana viime vuonna oli elokuvaliput ja mä olen säästänyt niitä tätä varten koska en halua tästä itse maksaa. :mrgreen: Näytelijäkaartista ei löydy ketään suosikkinäyttelijää mutta haluan nähdä miten Samuli Edelmann pärjää kansainvälisessä filmissä ja toisaalta taas täällä Ruotsissa hehkutettu ruotsalaistähti Michael Nyqvist. Muita Vaarallisen tehtävän odottajia?
Raha tulee rahan luokse...
Prinsessa 03/12
leppäkerttu

Paluu TV ja elokuvat