Mieletön matka kohti uuden perheenjäsenen tapaamista
Alueen säännöt
Odotus on palsta kaikille, jotka odottavat perheeseen uutta perheenjäsentä, olipa pieni saapumassa raskauden myötä tai adoptiotietä. Aihealueen ulkopuolinen keskustelu on kiellettyä. Aihealueen ulkopuoliset viestit postetaan tai siirretään niille kuuluvaan paikkaan.
OHJEET
Tarkista ennen uuden ketjun aloittamista, onko aiheesta jo olemassa ketju tai kuuluuko aihe johonkin muuhun ketjuun. Otsikoi viestisi mahdollisimman tarkasti ja selkeästi. Moderaattorit voivat tarkentaa otsikointia tarvittaessa. Pysy viestiketjun aloittajan määrittelemässä aiheessa.
Me otettiin kaikille kolmelle omat. Jokainen on kyllä saanu edellisvuoden pakkaukset, kun ovat alkuvuonna syntyneet. Mä oon säästäny jokaiselle muutaman pakkauksen vaatteen, sen helistimen (jota ei siis enää tehdä) ja makuupussin. Kyllä meillä on lähes kaikkia vaatteita käytetty, vaikka ihan kotivaatteina.
Ensimmäiselle otin mutta en tokalle koska oli ekan lapsen ajoilta paljon kaikkea jäänyt ja muutenkin se olisi ollut vähän turha se pakkaus kun en viimekskään sieltä paljon mitään käyttänyt
Äippä sekä Esikoinen 02/10 ja Kuopus 11/11 + Kissamme Milli -09
Neljännen laskettuaika on muutaman päivän päästä.Kaikille olen pakkauksen ottanut.Nyt kyllä mietin et mitä teen.Mutta se raha on kuitenkin sen verran pieni et pakkaukseen päädyin tälläkin kertaa.Ja saa joka lapsi jotain omasta pakkauksestaan muistoksi sitten
Otin kaksosille molemmille oman pakkauksen ja olen säästänyt pakkauksen vaatteet, no jokunen on käytössäkin vielä. Ja kaikki vaatteet on ollu käytössä, vaikkei ne niin kauniita aina olekaan. Olen ajatellu sitten antaa pakkaukset tytöille kun kasvavat, jos vaikka omilleen joskus haluavat antaa. Ovat sitte varmaan aika retromeininkiä. :D
esikolle otin pakkauksen, nyt mieheni kanssa yhteinen päätös että tämän tokan kohdalla otamme sen mielummin rahana (koska meistä molemmista tuo äitiyspakkaus on ruma ja meillä on yllinkyllin vauvanvaatteita joita ollaan saatu sukulaisilta, ystäviltä ja osa on esikoisen ajoilta (mm. keskosvaatteet)).
Meillä on otettu yksi pakkaus ja vaatteet kaikki tallessa ja niin monta laatikollista on vaatetta että luulen että en ota pakkausta tällä kertaa. Käyttöä oli kyllä aiemmin mutta nyt haluan itse ostaa vaatteet jos tulokas onkin poika. Tytönvaatteita piisaa. Pakkaus ei vain ole kovin nätti tällä kertaa. Vaikka ihana nitä ois hypistellä.