Käytätkö kirppareita? Ostatko vai myytkö? vai jopa sekä että? Itsepalveluna, netissä, paikan päällä myyden?
Millaisia tuotteita yleensä ostat, jos olet ostaja? Jos et osta, miksi et?
Mä olen kirpparien suurkuluttaja. Ostan paljon vaatteita lapsille. Vauvan vaatteita on likipitäen tuhlausta ostaa muualta, kun eihän yksittäistä kappaletta monesti ehdi pitää, kun se on jo pieni. Isompien lasten varsinkin poikien kohdalla valikoima supistuu ikävuosien myötä, mutta kyllä löytöjä tekee vielä koululaisellekin. Varsinkin kauluspaitoja ostan juhliin ja ihan käyttövaatetta arkeenkin, mutta pääosin yläosia, kun alaosat on kulutettu puhki. Lasten harrastus- ja urheiluvälineitä ostan myös mahdollisuuksien mukaan.
Jonkun verran ostan itsellenikin vaatteita ja joskus teen löytöjä kotiin, kuten verhot tai muu sisustustuote. Harvemmin löydän kirjoja, mutta niitäkin ostan, jos sopiva sattuu kohdalle.
Itse en koskaan ota pöytää ja myy, mutta netin (huutonet tai fb) kautta myyn aika paljon. Sen lisäksi kavereiden kanssa kirpparoidaan toisillamme. Fb:n kautta olen viime aikoina ostanutkin jonkun verran.

Ostan sieltä lapsukaisille vaatteita ja leluja ja joskus löytyy jotain jopa itselle ja huonekalujakin on tullut ostettuu. Nettikirppareiltakin silloin tällöin tulee ostettua mutta paljon harvemmin koska siellä mun mielestä pyydetään vähän liikoja ja muutenkin tulee vähän kalliiksi postareitten kanssa
Ja nettikirppareista oon käyttäny huutonettiä, tori.fi:tä ja Facebookin kirppareita. Ja itsekkin oon siellä jotain myynyt ja sitten sitten livekirppareilla ja siellä tulee myytyy tavaraa ehkä 2-3 kertaa vuodessa netissä tulee myytyä vähän enemmän.

Täällä kans yks kirpparihullaantunut. Kirppareilla tulee kierreltyä välillä paljon ja välillä vähemmän. Lapselle on löytynyt paljon vaatteita, leluja, pelejä ja kirjoja. Jonkin verran kodin sisustustavaraa. Itselleni harvemmin tulee edes katseltua, mutta kyllä joskus mukaan saattaa tarttua joku vaate tai laukku.