Manna

Esittele täällä itsesi muille käyttäjille
Alueen säännöt
Esittelyissä voit esitellä itsesi foorumin muille käyttäjille. Aihealueen ulkopuolinen keskustelu on kiellettyä. Aihealueen ulkopuoliset viestit poistetaan tai siirretään niille kuuluvaan paikkaan.

OHJEET

Tarkista ennen uuden ketjun aloittamista, onko aiheesta jo olemassa ketju tai kuuluuko aihe johonkin muuhun ketjuun.
Otsikoi viestisi mahdollisimman tarkasti ja selkeästi. Moderaattorit voivat tarkentaa otsikointia tarvittaessa.
Pysy viestiketjun aloittajan määrittelemässä aiheessa.

Manna

ViestiKirjoittaja manna » 26 Elo 2011, 21:08

Huomenna 36 vuotta täyttävä perheen äiti tässä hei! :hymy: Mies löytyy ja lapsia kolme kipaletta: Esikoinen kohta 8v, Kuopus 6v ja erityisen ihana Pikkuveli kohta 10kk. Koulutukseltani olen sosionomi AMK ja suurimman osan työurastani olen tehnyt erityisammattikouluissa ohjaajana ja kouluttajana. Kotona olen ollut isommista lapsista aikoinani nelisen vuotta ja nyt on aikomus olla hoitovapaalla vielä seuraavat pari vuotta. Sen jälkeen haluaisin opiskella, mutta saapa nähdä, mihin sitten päädyn.
Esikoinen 11/03
Kuopus 06/05
Pikkuveli 11/10
manna

Re: Manna

ViestiKirjoittaja Emmiina » 27 Elo 2011, 17:39

:jep:
Emmiina

Paluu Esittelyt