Ekalla kerralla käynnistetty..ei ollu oireita siitä että vesseli oli menehtynyt kohtuun.
tokalla kerralla epelistä suppareita jo monen monta viikkoa ja saikulla vvälillä..kävely vaivalloista jne..synnytystä edeltävänä päivänä, rv35+6, ei minkään näköistä vaivaa ja oiretta mihinkään suuntaan vaan olin elämäni kunnossa ja kävin pitkällä lenkillä onnessani pitkästä aikaa ja nautin kun pääsin liikkumaan ilman supisteluja ja migreeniä (niitäkin tuli aikas monen monta raskausaikana, välillä päivittäin). en muutenkaan osannut odottaa synnytystä vielä kun viikkoja oli niin vähän. Illalla 35+6 sain kunnon itkupotkukiukkuraivarit..ahdisti ja vetutti kaikki ja itkin vaan..ja kiukkusin miehelleni..
seuraavana aamuna 36+0 olin lähdössä kouluun kun lapsivedet meni ja supparit alkoi..epeli syntyi vesien menosta 7h päästä. en kyllä ensin ollut varma oliko vedet menneet vai...
Kolmannella kerrallaa Typyä oottaessa kärsittiin taas migreeneistä ja suppaillusta..oli osastolla käyntejä, piikkiä pyllyyn, sairaslomaa..muutama turha käynti niin oman kotikaupungin synnärillä kuin naikkarilla, vääriä hälytyksiä olivat..36+0 lähti limatulppaa tulemaan ja kaks kertaa tuolla viikolla käytiin näytillä turhaan..supparit hiipuivat synnärille päästyä vain ollakseen poissa hetken ja palasivat kotiin käskyn saatuamme ja kotiuduttuamme..supisteli päivittäin ja välillä monta tuntia 3-6minuutin välein kipeästi..ja silti alhaalla ei tapahtunu mitään.pikkasen alko jo olee veekäyrä korkealla..
rv 36+5 kaikki katosi kuin tuhka tuuleen ja olin taas elämäni kunnossa..ah sitä nautintoa kun pääsi kunnollaa touhuamaan ja lenkkeilemään..olin taas samaisen kaverin kanssa lenkillä kenen kanssa olin epelinkin synnytystä edeltävänä päivänä...tilattu jo seuraavaankiin mukaan jotta saadaa hulda syntymään sitten kun sen aika on

illalla sain taas kiukkupotkuitkukohtauksen, ihan kuin epelin kanssa kävi.
Aamuyöstä rv 36+6 heräsin todellla ärjyihin suppareihin ja nukkumisesta ei enää tullut mitään.välikin oli 6-8minuuttia..olin varma että väärä hälytys jälleen...koitin nukkua, otin droppia, mikään ei auttanut..siirryin suihkkuun joka vähän auttoi olotilaa..olin todella nälkäinen ja samalla voin pahoin..olin suihkussa, koitin syödä banaania ja oksentelin..siihen heräsi mieskin joka oli sitä mieltä että nyt mennään eikä meinata..sanoin vaan että mee takas nukkumaan..eihän tuo mennyt..ja puolen tunnin jälkeen annoin periksi ja soitin naikkarille..supparit olivat jo tihentyneet ja suihkukaan ei enää auttanut..ei muuta ku soittoa äidille että pirssi alle ja lapsenvahtiin..supparit alkoivat kello 2maissa ja 5h tuntia siitä typy oli maailmassa...matka naikkarille reilut 50km oli yhtä tuskaa ja ovenkahvassa roikkumista. sairaalassa kerettiiin olla pari tuntia.
loppuvuodesta nähään miten käy tällä kertaa..onko taas tyyntä myskyn edellä vai meneekö ihan eri lailla..migreeneistä ja suppareista kärsitty tälläkin kertaa..eli niitten kanssa samoilla linjoilla mennää kuin edellisissä