Kuinka usein käyt parturissa?

Vanhempien terveys, hyvinvointi, ihmisuhteet ja seksi.
Alueen säännöt
Vanhempien hyvinvointi ja ihmissuhteet on palsta suhteiden, oman terveyden ja hyvinvoinnin ylläpitämiseen liittyville keskusteluille. Aihealueen ulkopuolinen keskustelu on kiellettyä. Aihealueen ulkopuoliset viestit poistetaan tai siirretään niille kuuluvaan paikkaan.

OHJEET

Tarkista ennen uuden ketjun aloittamista, onko aiheesta jo olemassa ketju tai kuuluuko aihe johonkin muuhun ketjuun.
Otsikoi viestisi mahdollisimman tarkasti ja selkeästi. Moderaattorit voivat tarkentaa otsikointia tarvittaessa.
Pysy viestiketjun aloittajan määrittelemässä aiheessa.

Re: Kuinka usein käyt parturissa?

ViestiKirjoittaja Silkeos » 02 Loka 2011, 23:17

Käyn kampaajalla kerran 1,5 vuodessa. Mulla on piiiiiitkä tukka, mitä värjään itse noin kuuden viikon välein, ja leikkelen latvoja silloin tällöin keittiösaksilla summanmutikassa. :grin: Tätä ei moni usko. :grin:
Silkeos

ViestiKirjoittaja Vehnä » 10 Loka 2011, 09:08

Käyn muutaman kerran vuodessa. Silloinkin taidan olla aika tylsä asiakas, kun annan leikata vaan muutaman sentin. Voisin ehkä ottaa mallia Silkeosista ja leikellä ne itse. :hymy:
Vehnä

ViestiKirjoittaja Pupuliini » 10 Loka 2011, 09:17

Käyn kampaajalla 2-3 kuukauden välein.
Poika -01 ja Tyttö -03
Pupuliini

ViestiKirjoittaja Äippä85 » 15 Loka 2011, 20:49

2-3 kuukauden välein, sais käydä kyllä useamminkin :whistle:
Pojankossi -03
Tytöntyllerö -07
Äippä85
Moderaattori
Moderaattori

ViestiKirjoittaja leijonaemo » 15 Loka 2011, 23:01

Ei voi muistaa että koska viimeeksi oon käynyt ihan oikealla kampaajalla. Meilä isäntä leikkaa sekä omat hiuksensa (ei sillä niitä kyllä paljoa ole kun on lähes kalju) + minun ja pojan hiukset kotiparturisetillä. Lopputulos on ihan ok. :jep: Itse värjään hiukseni, mieheni en anna sitä tehdä, kun sen näkökyky on mitä on.
mun rakkaat muruset:
Kuva Kuva Kuva
leijonaemo

ViestiKirjoittaja Lulu » 25 Loka 2011, 21:08

Pyrin käymään joka kolmas kuukausi ja yleensä leikkautan ja värjään. :hymy: Nyt näyttäis vähän siltä että pitää tyytyä kaupan väriin ja kaverin saksiin kun ei kukkaron nyörit anna kampaamoreissulle periksi.
<3:llä Lulu ja prinsessat 05,07,08 ja 12 + LA090214
Blogi
Lulu

Edellinen

Paluu Vanhempien hyvinvointi ja ihmissuhteet