Juttua sieltä sun täältä, mistä vaan mitä mieleen juolahtaa eikä muihin paikkoihin sovi
Alueen säännöt
Ihan Pihalla on tajunnanvirtaa foorumin takahuoneessa. Tämä on paikka aiheille, jotka eivät muualle istu. Hassuttele, pohdi, keskustele ja jaa aivosolujesi kiemuraisimmat tuotokset. Aihealueen ulkopuolinen keskustelu on kiellettyä. Aihealueen ulkopuoliset viestit poistetaan tai siirretään niille kuuluvaan paikkaan.
OHJEET
Tarkista ennen uuden ketjun aloittamista, onko aiheesta jo olemassa ketju tai kuuluuko aihe johonkin muuhun ketjuun. Otsikoi viestisi mahdollisimman tarkasti ja selkeästi. Moderaattorit voivat tarkentaa otsikointia tarvittaessa. Pysy viestiketjun aloittajan määrittelemässä aiheessa.
Muistaakseni 21 tapaa pilata avioliitto. Tammikuussa MLL:n hallituksen porukan kanssa. (en ainakaan muista leffaa, jonka olisi lasten kanssa käynyt sen jälkeen katsomassa)
Keräätkö puolukoita talven varalle? Mitä niistä teet?
Uusperheen äiti. Biologiset lapset 3/04, 2/06, 8/10 sekä 3/12
Joo, tai siis luotan siihen että joku muu kerää ja tuo mulle Vispipuuroa lähinnä tulee tehtyä, piirakastakin tykkäisin mutta sitä ei meillä muut syö niin ei tule tehtyä.
Miten usein teillä imuroidaan ja pestään vessaa?
isoveikka 10/01, pikkuveikka 04/05 ja pikkusisko 06/10
Imuroidaan tarpeen mukaan. Nyt, kun oon palannut töihin, niin 2-3 kertaa viikossa alakerta, kerran viikossa yläkerta (jossa oleskellaan vähempi) Vessat pesen noin kerran viikossa.
Mikä on parasta syksyssä?
Ei masenna mut ärsyttää. Rakastan pimeää mutten harmautta. Mua ahdistaa valo, eli viimeistään tammikuun puolivälissä alkaa masennus joka kestää juhannuksen paremmalle puolelle.
En ole tehnyt mitään muuta kuin ostanut piparitaikinan jemmaan. Ennen joulua teen varmaan omatekoisen taikinan, mutta tuosta valmistaikinasta voidaan fiilistellä tässä aiemmin jotain hyvää.
Oletko kärsinyt syysmasennuksesta? Millaisia oireita?
En ole kärsinyt, minä tykkään kaikista vuodenajoista ja niiden vaihtelusta. Toivottavasti saataisiin pian kumminkin talvi, on tämä jatkuva pimeys aika tylsää.
Kuka teillä yleensä siivoaa?
isoveikka 10/01, pikkuveikka 04/05 ja pikkusisko 06/10