anniSka esittäytyy

Esittele täällä itsesi muille käyttäjille
Alueen säännöt
Esittelyissä voit esitellä itsesi foorumin muille käyttäjille. Aihealueen ulkopuolinen keskustelu on kiellettyä. Aihealueen ulkopuoliset viestit poistetaan tai siirretään niille kuuluvaan paikkaan.

OHJEET

Tarkista ennen uuden ketjun aloittamista, onko aiheesta jo olemassa ketju tai kuuluuko aihe johonkin muuhun ketjuun.
Otsikoi viestisi mahdollisimman tarkasti ja selkeästi. Moderaattorit voivat tarkentaa otsikointia tarvittaessa.
Pysy viestiketjun aloittajan määrittelemässä aiheessa.

anniSka esittäytyy

ViestiKirjoittaja anniSka » 13 Helmi 2013, 17:26

Minä täällä taas! :wave:

En nyt kuollaksenikaan muista olinko täällä ennen samalla nikillä. Kirjoitin päiväkirjaa jossa nimesin tyttöni Liljaksi ja Lisbetiksi. Liekö ketään vanhoja tuttavia täällä enää pyörii? Uudetkin toki tervetulleita!
Olen 28vuotias naisihminen, jonka perheeseen kuuluu 8 ja 6-vuotiaat tytöt, mies ja muutama elukka. Ekoilusta sopivissa määrin olen kiinnostunut ja vaihtelevasti kaikesta maan ja taivaan välillä.
Jotenkin kaipaan taas jotain tällaista nettielämää täytteeksi arkeen :grin:
anniSka

Re: anniSka esittäytyy

ViestiKirjoittaja anniSka » 15 Helmi 2013, 08:36

Sain yhtäkkisen oivalluksen että taisin olla täällä nimellä Illusia, tai sitten se oli joku toinen foorumi :grin: Mutta ei täällä taida alkuperäisestä porukasta olla ketään(?)
anniSka

Re: anniSka esittäytyy

ViestiKirjoittaja Louhos » 15 Helmi 2013, 11:42

Tervetuloa mukaan! :wave:

Valitettavasti moni vanha on joukosta poistunut, kun ensin foorumi tuhoutui ja sitten oli pakko siirtyä ilmaispohjalle rahoituksen puutteen vuoksi.
Uusperheen äiti. Biologiset lapset 3/04, 2/06, 8/10 sekä 3/12
Louhos
Admin
Admin

Paluu Esittelyt