Heips!
Viimeksi pihaillessani aika monikin tahkosi vaikka sun mitä hoitoja. Mitenkäs nyt???
Täällä ainakin yksi.... Meillä lapsettomuutta alettiin tutkia n. vuosi sitten. Yksityisellä aloitettiin, tutkitiin mies ja mun tuubat. Siellä näkyi viitteitä, että mulla olisi tuubat tukossa, joten sain sairaalaan lähetteen tarkempia tutkimuksia varten. Tuubat tutkittiin uudelleen ja auki ne olivat. Sitten pitikin puolivuotta yrittää luomusti.... ei niin mitään. Verikokeita on otettu, kaikki ok. Nyt olen siis ekan kierron nappaillut clomeja ja mielenkiinnolla seuraillut mahaani. Ovis oli huippukipeä, sen jälkeen on nippaillut säännöllisesti alamahaa molemmilta puolin. Reilu viikko vielä piinaa... tuleeko täti vai jättäisikö minut vihdoin rauhaan...
Jos Clomit ei anna meille tulosta on seuraava vaihe IVF, inssistäkin on lääkärin kanssa ollut puhetta tyyliin "voidaanhan sitäkin kokeilla", mutta IVF jonossa, pitkien jonotusaikojen takia.
Näin siis meillä, mites teillä muilla?

(järjetöntä, että ihminen voikin olla näin onnellinen kun saa pistellä itseensä hormooneja...)