Juttua sieltä sun täältä, mistä vaan mitä mieleen juolahtaa eikä muihin paikkoihin sovi
Alueen säännöt
Ihan Pihalla on tajunnanvirtaa foorumin takahuoneessa. Tämä on paikka aiheille, jotka eivät muualle istu. Hassuttele, pohdi, keskustele ja jaa aivosolujesi kiemuraisimmat tuotokset. Aihealueen ulkopuolinen keskustelu on kiellettyä. Aihealueen ulkopuoliset viestit poistetaan tai siirretään niille kuuluvaan paikkaan.
OHJEET
Tarkista ennen uuden ketjun aloittamista, onko aiheesta jo olemassa ketju tai kuuluuko aihe johonkin muuhun ketjuun. Otsikoi viestisi mahdollisimman tarkasti ja selkeästi. Moderaattorit voivat tarkentaa otsikointia tarvittaessa. Pysy viestiketjun aloittajan määrittelemässä aiheessa.
Ehhehee... Onkohan meillä sitten kullankeltainen. Sori, aamuväsymystä... Mutta joo, en osaa kyllä oikein määritellä meidän auton väriä, kun on joku helmiäisen kultainen, ei kuitenkaan ihan keltainen, mutta ei mikään beigekään. Ja väri tuli käytetyn auton mukana.
Käytettynä meidänkin auto on ostettu eikä värillä ole mitään merkitystä ostopäätöstä tehtäessä. Nykyinen auto on musta, sitä ennen on ollut punainen, vihreä ja valkoinen. Vihreä oli ihanan värinen
isoveikka 10/01, pikkuveikka 04/05 ja pikkusisko 06/10
Ykkösauto on musta ja kakkonen punainen. Itse ajelen enempi mustalla:) Käytettynä ostettiin ja värit tuli mukana...muttei oltais ostettu rumanväristä käytettynäkään...
Mulla tumman harmaa (itse valittu) ja miehellä hopea. Värit harmaasta/hopeasta mustaan on meidän perheen suosikkeja. En usko, että meille tulee koskaan esim. punaista tai vihreää autoa. (jos ei sitten joskus jotain pikkuautoa osteta...)
6,5vuoden vauvaprojekti valmis: Tyttö 10/07 ja Poika 07/10
Ensimmäinen auto oli punainen ja tämä nykyinen hopeanharmaa silläkin ajettu lähemmäs 300 000 km kun ajamme etelän ja pohjosen väliä pari kolme kertaa vuodessa ja ikää autolla 10 vuotta