Hemmotteluhetkiä

Vanhempien terveys, hyvinvointi, ihmisuhteet ja seksi.
Alueen säännöt
Vanhempien hyvinvointi ja ihmissuhteet on palsta suhteiden, oman terveyden ja hyvinvoinnin ylläpitämiseen liittyville keskusteluille. Aihealueen ulkopuolinen keskustelu on kiellettyä. Aihealueen ulkopuoliset viestit poistetaan tai siirretään niille kuuluvaan paikkaan.

OHJEET

Tarkista ennen uuden ketjun aloittamista, onko aiheesta jo olemassa ketju tai kuuluuko aihe johonkin muuhun ketjuun.
Otsikoi viestisi mahdollisimman tarkasti ja selkeästi. Moderaattorit voivat tarkentaa otsikointia tarvittaessa.
Pysy viestiketjun aloittajan määrittelemässä aiheessa.

Hemmotteluhetkiä

ViestiKirjoittaja Louhos » 15 Syys 2011, 14:28

Miten puolisosi hemmottelee sinua? Entä sinä häntä?

Meillä on aika arkista, mutta mieheni antaa minun usein nukkua aamuisin pidempään, antaa minun tehdä kotihommia rauhassa (ottaa lapset esim. ulos mukaansa) jne. Toki joskus ostaa kukkia, tuo syntymäpäivänä ihan liian kalliin lahjan tms, mutta arvostan enempi noita arkisia tekoja.

Minä hemmottelen häntä usein ruoalla tai leipomalla. Tiedän hänen rakastavan hyvää liharuokaa ja korvapuusteja, joten niillä pääsee jo pitkälle. Tai otan kaikki muksut mukaan ja annamme isille ihan ikiomaa aikaa yksin kotona muutaman tunnin...
Uusperheen äiti. Biologiset lapset 3/04, 2/06, 8/10 sekä 3/12
Louhos
Admin
Admin

Re: Hemmotteluhetkiä

ViestiKirjoittaja sinner » 16 Syys 2011, 07:57

Kyllä se minun puoleltani menee sillä arkisena toisen huomioon ottamisena. Muistan ostaa närästyslääkettä miehelle, kun tiedän vaivan olevan päällä ja lääkkeet loppu. Sauna on lämmin kun mies tulee töistä. Teen ruuan. Keitän kahvit. Vien usein (lähes joka viikonloppu) kahvit sänkyyn. Lahjoja ostaisin jos olisi varaa.

Mutta valitettavasti tämä ei mene toisinpäin. Tunnen jääväni paitsioon tässä suhteessa.
sinner -79, neiti -03 mies -74 ja hänen teininsä -97 & -98
sinner

ViestiKirjoittaja Carita » 18 Syys 2011, 10:53

Arkisilla jutuilla eli hyvällä ruoalla (mies on loistokokki) ja sillä, että antaa nukkua aamuisin pidempään. Itse pidän kodin kunnossa ja huolehdin siitä, että aina on puhdasta vaatetta. Lisäksi sitten iltaisin katsellaan leffaa / sarjoja sylikkäin toisiamme silitellen :love:
Äiti ja isi '81
PAS-poika 01/08
PAS-tyttö 08/11

Kotimatkalla Hailuotoon -julkinen blogi
Carita

ViestiKirjoittaja sartsukka » 18 Syys 2011, 13:53

Arkistahan tuo on ja joskus tuntuu tai aika useinkin että se on yksipuolista mutta toisaalta kenties se mies kuitenkin ajattelee et kun käy töissä ja on talon ainoa tienaaja niin se riittää...
Meidän perhe:äiti,isä,lapset 04,07,koira,lintu,2kissaa,enkeli lapsemme 03,05.
sartsukka

ViestiKirjoittaja ellije » 02 Loka 2011, 14:00

Mies hemmottelee usein hyvällä ruoalla ja iltaisin kun sohvaillaan niin ottaa jalat hierontaan ja silittelee :heart:

Leffojen ja sarjojen katsominen on sellaista yhteistä iltakivaa ja mies yleensä löytää hyviä katsottavia :grin:
ellije

ViestiKirjoittaja suutari » 18 Loka 2011, 23:42

Minä hemmottelen miestä aivan liian vähän :puna: ja mies hemmottelee minua taas aivan liian paljon.
Hän antaa minulle omaa aikaa, hieroo niskaa ja jalkoja, siivoaa, laittaa ruokaa, käyttää koiran pihalla, vaikka olisi mun vuoro jne. Vaikka tokihan nuo kotityöt on sellaisia, jotka kuuluukin molemmille. Lahjoja ja kukkia meillä ei osteta, vaan ostetaan itse itsellemme lahjoja toisen luvalla. Näin saadaan sitä mitä halutaan. Ei edes jouluna, synttäreillä tai muina juhlapäivinä.

Minä hemmottelen miestä ostamalla hänelle karkkia yllätykseksi, hieromalla ja tekemällä niitä kotitöitä.
suutari

ViestiKirjoittaja naattipaatti » 03 Touko 2012, 18:28

Aika harvoin hemmottelee. Joskus tuo kukkia ja toisinaan lämmittää saunan valmiiksi kun tulen töistä. Sen jälkeen hieroo selkääni. Mutta olisi ihana toki saada hemmottelua useammin.
naattipaatti

ViestiKirjoittaja marshmallow » 30 Touko 2012, 18:59

Me yhdessä skoolaillaan lasten mentyä nukkumaan. Tulee skoolailtua milloin millekin! :wink:
~ T-02, P-07, P-09, T-11, T ja P-12 ~ ja me
marshmallow

ViestiKirjoittaja Riina » 11 Heinä 2012, 09:52

marshmallow kirjoitti:Me yhdessä skoolaillaan lasten mentyä nukkumaan. Tulee skoolailtua milloin millekin! :wink:

Joskus mekin punaviinilasillisella, viime kuussa shampanjalla hääpäivän kunniaksi. :heart:
Riina

Paluu Vanhempien hyvinvointi ja ihmissuhteet