Meillä on ollut hyvä tuuri tai ajoitus tai mikä lie että tämä on ensimmäinen kesä että isoveikka joutuu olemaan joitain päiviä yksin. Ekaluokan jälkeisen kesän oli ensin pari viikkoa nuorisokeskuksen järjestämällä päiväleirillä ja sitten viikon (tai kaksikohan) mummin ja papan kanssa mökillä ennenkuin meillä alkoi miehen kanssa kesäloma. Meidän loman jälkeen sitten oli pari päivää kälyn kanssa, käly oli tuolloin äitiyslomalla. Sitten jo alkoikin koulu. Tokaluokan jälkeisenä kesänä mä olin kotona äitiyslomalla, kolmosen jälkeisenä kesänä hoitovapaalla ja nyt tosiaan nelosen jälkeisenä kesänä ei olla järjestetty etukäteen mitään.
Tällä viikolla on ollut mummin kanssa ja eilisen oli kotona kun olin itse etäpäivällä. Nyt lähti kuuden päivän leirille, tulee keskiviikkoiltana takaisin. Varmaan sitten kun tulee vähän lämpimämpää pääsee mummin ja papan mukana mökille jonne pikkuveikkakin lähtee. Meillä alkaa miehen kanssa loma vasta heinäkuun puolivälissä.
Ensi kesä jo hieman stressaa kun silloin on molemmat pojat kotona...pakko keksiä pikkuveikalle joku päiväleiri tms
muuten tappelevat päivät pitkät.