Mikä urheilulaji on vienyt sydämesi?

Kaikkea hikihölkästä pitsinnypläykseen.
Alueen säännöt
Konkarin vinkit ja uusimmat harrastusvillitykset voit jakaa tässä osiossa. Aihealueen ulkopuolinen keskustelu on kiellettyä. Aihealueen ulkopuoliset viestit poistetaan tai siirretään niille kuuluvaan paikkaan.

OHJEET

Tarkista ennen uuden ketjun aloittamista, onko aiheesta jo olemassa ketju tai kuuluuko aihe johonkin muuhun ketjuun.
Otsikoi viestisi mahdollisimman tarkasti ja selkeästi. Moderaattorit voivat tarkentaa otsikointia tarvittaessa.
Pysy viestiketjun aloittajan määrittelemässä aiheessa.

Mikä urheilulaji on vienyt sydämesi?

ViestiKirjoittaja Louhos » 29 Elo 2011, 20:46

Mikä urheilulaji on vienyt sydämesi? Onko rakkautta riittänyt jo pitkään vai onko uusi ihastus? Mikä lajissa viehättää?
Uusperheen äiti. Biologiset lapset 3/04, 2/06, 8/10 sekä 3/12
Louhos
Admin
Admin

Re: Mikä urheilulaji on vienyt sydämesi?

ViestiKirjoittaja leppäkerttu » 31 Elo 2011, 20:04

Penkkiurheilu :mrgreen: Harrastettu jo viimeiset 30 vuotta!

Pikajuoksu oli lapsuuden/nuoruuden harrastus kunnes se jäi sairasteluihin. Siihen olis kyllä kiva palata.
Raha tulee rahan luokse...
Prinsessa 03/12
leppäkerttu

ViestiKirjoittaja Louhos » 01 Syys 2011, 14:06

Ikivanha ja aina yhtä kelpo harrastukseni on kävely - sauvoilla tai ilman. Mieli lepää ja kropan saamaa kuntopläjäystä voi tehostaa monin keinoin. :heart:
Uusperheen äiti. Biologiset lapset 3/04, 2/06, 8/10 sekä 3/12
Louhos
Admin
Admin

ViestiKirjoittaja dumbo » 06 Syys 2011, 13:35

Ratsastus. Haaveilin todella pitkään lapsuusajan harrastuksen pariin palaamisesta ja vihdoin uskalsin haaveeni toteuttaa. Nyt olisi toiveissa useampi tunti viikossa, mutta lasten kanssa on vaikea löytää aikaa, johon voisi sitoutua joka viikko.
dumbo

ViestiKirjoittaja Nattilrit » 19 Syys 2011, 16:01

En voi sanoa varsinaisesti "urheilevani", eli en harrasta liikuntaa mitenkään säännöllisesti, mutta tykkään huisisti pelata sählyä ja jääkiekkoa. Myös jalkapallosta oon aina tykännyt. Aikanaan kävin judossa ja sitä olisi kiva yhä harrastaa, mutta kun pitäisi mennä aina n.40km:n päähän harrastamaan, niin oon suosista jättänyt harrastuksen muiden iloksi...

Ns.pitkänmatkanjuoksusta eli kestävyysjuoksusta tykkäsin tosi paljon kouluaikoina, mutta se on vaihtunut oikeastaan kestävyyskävelyksi. Varsinkin pitkät vaellukset on ollu huisin mieluisia. Rinkan paino selässä, upeat maisemat, tiukat nousut ja jalkojen uupumus - ai nam! :grin: Nyt en kyllä oo päässy vaeltamaan, mutta tehdään sitten pienempiä metsäretkiä. Ehkä joskus päästään taas tunturivaelluksillekin...... :heart: Aluksi hitaammalla päivävauhdilla jos lapset mukana, mutta ehkä joskus vähän vauhdikkaamminkin taas... I hope so! :jep:
Elämä kantaa, virrat vie, aina aukeaa uusi tie!
*kurks*
Nattilrit

ViestiKirjoittaja Vehnä » 20 Syys 2011, 12:25

Juosu ja astangajooga :heart:

Niillä pysyy kuosissa sekä fyysinen, että henkinen puoli minussa.
Vehnä

ViestiKirjoittaja Cherry » 21 Syys 2011, 09:17

Mä tykkään ihan hirveästi BodyCombatista ja nyrkkeilystä. Mulla on kaksi vasenta jalkaa, niin ei noi tanssilliset lajit kiehdo. Tykkää vähän äijämeiningistä. Sain äitienpäivälahjaksi toivomani nyrkkeilysäkin :grin:

Juokseminen on myös todella kivaa.
Esikoinen 8/2004, Kuopus 4/2011
Cherry

ViestiKirjoittaja Minzu » 23 Syys 2011, 21:43

Taekwondo.

Aloitin kesällä miehen innostamana (hän on harrastanut jo kymmenisen vuotta) ja olen totaalisen koukussa :heart: Muutaman viikon päästä olisi ensimmäinen vyökoe.. On kivaa huomata, että näin "vanhanakin" pystyy vielä kehittymään urheilun saralla - kunto, notkeus ja koordinaatio ovat parantuneet vallan huimasti sitten aloittamisen jälkeen. Hirveästi muille lajeille ei nyt olekaan aikaa, koirien kanssa toki pitää aina lenkkeillä ja uimahallissa tulee aina välillä käytyä. Ratsastuksesta olen minäkin haaveillut ja pari kertaa käynytkin aikuisiällä kokeilemassa, mutta tällä hetkellä ei enää siihen kyllä aika riitä.
Piparkakkutalon tarinoita

Lapsettomuutta since 2006..2xkm. Uudelleen tutkimuksiin 04/12, IVF 8/12-, PAS 10/12(+ --> tm)
Minzu

ViestiKirjoittaja aamu » 29 Syys 2011, 23:04

Hurahdin viime talvena aika pahasti hiihtoon, enkä olisi ikinä uskonut sitä mahdolliseksi kun olin kaikki kouluvuoteni lajia inhonnut ja siitä niiden jälkeen 15 v taukoa pitänyt B)
aamu

ViestiKirjoittaja Noora » 13 Loka 2011, 08:41

Ihan ykkösenä on kuntosali, vähän reilun vuoden olen harrastanut. Ihan kunnon ohjelmilla ja painoilla, ei mitään tyhjänpäivästä naistenlehtien lukemista ja pienillä painoilla kitkuttelua. Ihan mahtavaa hommaa. Voimaa ja jopa näkyviä lihaksia on tullut todella paljon ja painoa lähtenyt reilut 10 kiloa. Ruokavalio on muuttunut matkan varrella protskupitoisemmaksi.

Juoksu on hyvänä kakkosena, 5-7km lenkkejä juoksen, vaikka vielä keväällä puoli kilsaa tuntui maratonilta. Töiden ja koulun taas alettua juoksu on kyllä se, josta mieluummin luovun, jos aikaa ei riitä, puntille sitä riittää aina. :mrgreen:
Minä ja mies -84
PAS-pojat 01/08 ja 07/10
Kolmas pakkaslapsi tulossa 11/12
Noora

ViestiKirjoittaja kummitus » 30 Loka 2011, 20:28

tanssi, streetlajit enimmäkseen.. uusi rakastus, mutta valitettavasti luulen että joudun opiskelujen ajaksi jättää vähemmälle tai jopa lopettaa hetkeksi vaikka se onkin äärimmäisen hyvä keino päästää höyryjä kerran viikkoon vähintään.. mutta on kallistakin tietysti..
"We must be willing to let go of the life we have planned, so as to have the life that is waiting for us."
-Joseph Campbell-
kummitus

ViestiKirjoittaja uuniperuna » 06 Marras 2011, 03:28

Pesäpallo :heart:
uuniperuna

ViestiKirjoittaja heffner » 14 Maalis 2012, 12:05

Suunnistus. Osallistuin iltarasteilla ekaa kertaa muutama vuosi sitten ja nyt oon ihan koukussa. Huhtikuuta odotellessa.

Spinning on kans yksi hyvä hikiurheilulaji.

Pilates alkaa tuntua todella hyvältä lajilta parin kuukauden harrastamisen jälkeen. Liikkeet alkavat olla tuttuja ja haastavuuttakin voi jo lisätä. Ihan mahtava laji kun haluaa kroppaansa jämäkkyyttä, tasapainoa ja ryhtiä.
Hirrrween ihanaa elämää kera tehokaksikon 07&11 jajaja
heffner

ViestiKirjoittaja naattipaatti » 03 Touko 2012, 18:34

Sauvakävely ja jumppa on lempilajeja.
naattipaatti

ViestiKirjoittaja Letkeä-Reetta » 22 Elo 2012, 15:05

Juoksu (lyhyet matkat, 5-10km) ja kävely sauvojen kanssa ja ilman, sekä hiihto ja kahvakuulailu <3
Pojat 06&08 <3
Letkeä-Reetta

ViestiKirjoittaja may » 04 Syys 2012, 21:48

kyllä se tuo kuntosali on vienyt mukanaan,vähintään 3 kertaa viikossa tulee käytyä ja muutenkin kyllä tulee liikuttua paljon sekä lasten kanssa että ilman.
may

ViestiKirjoittaja naattipaatti » 01 Maalis 2013, 23:18

Tennistä olen opetellut pelaamaan viime aikoina. Loistolaji
naattipaatti

Paluu Harrastukset