LUE TÄMÄ jollet pysty kirjautumaan foorumille!

Kysy, purnaa ja anna ehdotuksia

LUE TÄMÄ jollet pysty kirjautumaan foorumille!

ViestiKirjoittaja Arla » 15 Tammi 2012, 16:53

Tänään on suoritettu ensimmäinen käyttäjien siivoaminen, joka on siis tuttua jo vanhoilta Kotipihoilta, alkuun päätettiin antaa hieman extra-aikaa viestimäärien kokoonsaamiseksi mutta kuten jo aiemmin tiedoitettiin, tammikuun alusta lähtien sääntöjä noudatetaan kirjaimellisesti.

Jos siis tunnuksesi eivät toimi etkä pääse kirjautumaan, kyse voi hyvinkin olla siitä, ettet ollut kirjoittanut vaadittua viestimäärää (käyttäjät, joilla on 0 kirjoitettua viestiä vielä kuukauden kuluttua rekisteröitymisestä tai joilla on alle 10 viestiä vielä 3 kk kuluttua rekisteröitymisestä, poistetaan).
Uudelleen saa kuitenkin rekisteröityä ja sitten vaan kirjoittamaan vaaditut viestit :jep: Sen jälkeen on elo huoletonta :wink: (ainakin täällä foorumilla)
Kuva Kuva Kuva
la 25.8.13
Arla
Admin
Admin

Re: LUE TÄMÄ jollet pysty kirjautumaan foorumille!

ViestiKirjoittaja Ansku-Bansku » 12 Maalis 2012, 12:18

Mä oon ollut pitkään pois ja en pysty kirjautumaan enää, mitä odotinkin. Systeemi ei kuitenkaan anna mun rekisteröityä uudelleen, vaan herjaa vaan että tunnus ja sähköpostiosoite on jo käytössä, enhän mä meiliosotetta voi muuttaa, pystyykö tunnuksia jotenki aktivoimaan takas, vai miten voin rekisteröityä taas?

T:Ansku-Bansku
Ansku-Bansku

Re: LUE TÄMÄ jollet pysty kirjautumaan foorumille!

ViestiKirjoittaja linnea78 » 15 Kesä 2012, 08:27

Minäkäänen ole käynyt täällä aikoihin ja jouduin tekemään uudet tunnukset. Sain vanhan tunnukseni rekisteröityä uudelleen, joten ilmeisesti minua ei aiemmin ole täällä ollut :grin: Tai sitten täällä on vain siivottu kunnolla. Uutena käytäjänä joudun siis aloittamaan alusta ja en pääse lukemaan edes päiväkirjoja, kuten aiemmin?
linnea78

Paluu Neuvonta