Juttua sieltä sun täältä, mistä vaan mitä mieleen juolahtaa eikä muihin paikkoihin sovi
Alueen säännöt
Ihan Pihalla on tajunnanvirtaa foorumin takahuoneessa. Tämä on paikka aiheille, jotka eivät muualle istu. Hassuttele, pohdi, keskustele ja jaa aivosolujesi kiemuraisimmat tuotokset. Aihealueen ulkopuolinen keskustelu on kiellettyä. Aihealueen ulkopuoliset viestit poistetaan tai siirretään niille kuuluvaan paikkaan.
OHJEET
Tarkista ennen uuden ketjun aloittamista, onko aiheesta jo olemassa ketju tai kuuluuko aihe johonkin muuhun ketjuun. Otsikoi viestisi mahdollisimman tarkasti ja selkeästi. Moderaattorit voivat tarkentaa otsikointia tarvittaessa. Pysy viestiketjun aloittajan määrittelemässä aiheessa.
en osaa sanoa, en ole ikinä miettinyt mikä mun unelmatyö olisi. viihdyn kyllä mun työpaikassa, mutta kyllähän nämä työtehtävät voisi haastavampiakin olla.
osaatko kirjoittaa 10 sormijärjestelmällä?
isoveikka 10/01, pikkuveikka 04/05 ja pikkusisko 06/10
Olen yllättynyt että Haavisto pääsi toiselle kierrokselle. Jokin siinä ukossa hiertää kumminkin niin että kaipa mä Niinistöä äänestän toisenkin kerran. Pitää kyllä vielä seurailla vaalitenttejä tms missä olisivat molemmat ehdokkaat että olen sitten varma kumpaa äänestän.
Onko lunta jo tarpeeksi?
isoveikka 10/01, pikkuveikka 04/05 ja pikkusisko 06/10
Kyllä kärsin aurallisesta migreenistä, kevät ( aurinko+lumi) on pahinta aikaa mutta myös stressin laukeaminen saa usein aikaan migreenin. Selviän onneksi ihan buranalla kunhan ottaa lääkkeen HETI ja tarpeeksi. Ja se eka puolituntinen auraoireineen ja näköpuutoksineen olisi hyvä saada olla pimeässä mutta eihän se tietenkään aina ole mahdollista. Raskaudet ovat lisänneet kohtauksien määrää mutta imetys taasen piti niitä aika hyvin poissa.
Oletko luistellut aikuisiällä?
tyttö 05/05 (pas) tyttö 06/07 (pas) poika 06/09 lisäksi toimimme sijaisperheenä yhdelle lapselle