Tilattuja lehtiä vai irtonumeroita?

Lukutoukille ja sananikkareille.
Alueen säännöt
Tämä on paikka kaikille lukutoukille, sananikkareille, lukuvinkkejä kaipaaville ja muille kirjallisuuden ystäville. Aihealueen ulkopuolinen keskustelu on kiellettyä. Aihealueen ulkopuoliset viestit poistetaan tai siirretään niille kuuluvaan paikkaan.

OHJEET

Tarkista ennen uuden ketjun aloittamista, onko aiheesta jo olemassa ketju tai kuuluuko aihe johonkin muuhun ketjuun.
Otsikoi viestisi mahdollisimman tarkasti ja selkeästi. Moderaattorit voivat tarkentaa otsikointia tarvittaessa.
Pysy viestiketjun aloittajan määrittelemässä aiheessa.

Tilattuja lehtiä vai irtonumeroita?

ViestiKirjoittaja Louhos » 11 Loka 2011, 22:22

Tilaatteko lehtiä vai ostatteko irtonumeroita? Onko joku lehti tullut teille vuosikausia?

Meidän perhe-lehti on mulle tullut vuosia. Joskus pieni tauko, mutta aina siihen palaan. Hyvä, monipuolinen, laadukas.

Satunnaisia pätkiä naistenlehtiä (me naiset, kauneus ja terveys, anna, kodin kuvalehti, kotivinkki) ja sisustuslehtiä (deko, avotakka jne), mutta ei mitään vuosikausia. Joskus sit hurahdan liikuntalehtiin (sport, kuntoplus), mutta en pitkäksi aikaa.

Irtonumeroita ostan äärimmäisen harvoin. 1-2 vuodessa.
Uusperheen äiti. Biologiset lapset 3/04, 2/06, 8/10 sekä 3/12
Louhos
Admin
Admin

Re: Tilattuja lehtiä vai irtonumeroita?

ViestiKirjoittaja Koritsi » 13 Loka 2011, 11:06

Mulle tulee MeNaiset kestotilauksena ja on tullu jo vuosia. Vauva-lehti tuli joskus pari vuotta yhteensä. Irtonumeroita en osta ollenkaan, mistään lehdestä. Seiskan saan mun äitiltä aina jälkikäteen, yleensä pari lehteä kerralla. Pysynpähän ees vähän ajantasalla juoruissa, vaikkakin viikon, pari myöhässä. :puna: :grin:
Neiti 2006, Poitsu 2008, Typsy 2010
Koritsi

ViestiKirjoittaja leppäkerttu » 15 Loka 2011, 17:38

Mulle tulee vain Allt om mat ja senkin lopetan nyt 5 vuoden jälkeen alkuvuoteen mihin olen maksanut. Ei tuu nykyään enää edes ostettua irtonumeroita vaan kaiken tiedon haen tästä läppärin uumenista. Joskus kampaajalla tai lääkärin vastaanotolla tulee selattua jotain juorulehteä jos joutuu pidempään odottamaan.
Raha tulee rahan luokse...
Prinsessa 03/12
leppäkerttu

ViestiKirjoittaja kissankello » 16 Loka 2011, 13:53

olen tilaillut vähän mitäkin, esim. Kotivinkkiä, Kodin kuvalehteä, Meidän perhetta aina silloin tällöin. Nykyään mikään lehti ei oikein sytytä ja olenkin sanonut kaikki tilaukset irti. Ostan sitten irtonumeroita, jos joku tuntuu ostamisen väärtiltä.
kissankello

ViestiKirjoittaja wertyh » 17 Loka 2011, 20:48

No mulel tulee ihan Cosmopolitan :mrgreen: Ja sitten Kaksplussaa, Vauva-lehteä sekä Meidän Perhettä ostan silloin tällöin irtonumerona :hymy:
Äippä sekä Esikoinen 02/10 ja Kuopus 11/11 + Kissamme Milli -09

Kuva

Kuva
wertyh

ViestiKirjoittaja Rillamarilla » 18 Loka 2011, 08:14

Mulle tulee MeNaiset ja Meidän Perhe. MeNaiset on tullut vuosia, otan aina pätkän ja kyllä ne sitten soittaa ja tarjoaa uutta pätkää kun on loppumassa. Meidän Perhe on tullut aina välillä, nyt pari vuotta ja taidan taas katkaista sen tämän jakson jälkeen.

Poikien vauva-aikana tuli Vauva-Lehtikin
isoveikka 10/01, pikkuveikka 04/05 ja pikkusisko 06/10
Rillamarilla
Moderaattori
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Sannie » 18 Loka 2011, 21:04

Minä en ole henkilökohtaisesti tilannut koskaan mitään lehteä. Joskus kyllä ohimennen ostanut MeNaisten irtonumeron, mutta en ole oikein koskaan osannut tilata ja lukea lehteä.

Mies puolestaan tilaa Aku Ankkaa :pauka: sekä Mobilistia :pauka: .

Ehkä minäkin sitten jossain vaiheessa elämää innostun tilaamaan lehtiä omiin tarpeisiini :hymy:
Sannie -82
Mies -78

Yritystä 01/10 alkaen
Tutkimuksiin 08/11 (myoma, endo?)
Hystero- & laparoskopia 12/11
1. IUI 04/12 (-)
2. IUI 05/12 (+)
LA: 14.2.2013

~poika syntyi 12.2.2013 (3335g ja 51cm)~
Sannie

ViestiKirjoittaja Annuski » 20 Loka 2011, 17:17

Meidän Perhe tullut ihan sen ensinumerosta asti :häh:
Olen pätkiä tilannut Makua, Avotakkaa ja MeNaisia ja myönnetään että nuorempana vuosia sitten tilasin seiskaakin. Kaksplussaa ja Vauvaa olen ostanut irtonumeroina raskaana ollessa.
Mies tilasi esikoisellemme Aku Ankan sinä päivänä kun neiti syntyi ja tilaus jatkuu edelleen :grin:
Kaaoksen kesyttäjä. Lapsia neljä sekä sydämessä aina mukana pieni enkeli <3
Annuski
Moderaattori
Moderaattori

ViestiKirjoittaja leijonaemo » 21 Loka 2011, 09:55

Meille tulee Vauva-lehti. Kaksplussakin tuli yhdessä vaiheessa, mutta mielestäni se on mennyt jotenkin tylsäksi... Kaverin luona käyn lukemassa Seiskan ja MeNaiset kerran viikkoon. :wink:

Pojalle aina silloin tällöin tulee ostettua Autot-lehti. (tyhmää kun sitä ei saa tilattua tulemaan suoraan kotiin vaan pitää ostaa irtona)
mun rakkaat muruset:
Kuva Kuva Kuva
leijonaemo

ViestiKirjoittaja Carita » 14 Marras 2011, 21:45

Pääosin tilattuna, lehdet vähän tosin vaihtelee. Mulle tulee MeNaiset ja Meidän Perhe -lehti, yhteisenä tulee Tieteen Kuvalehti ja Historia ja miehelle tulee MikroBitti. Onhan sitä siinäkin jo :huh:
Äiti ja isi '81
PAS-poika 01/08
PAS-tyttö 08/11

Kotimatkalla Hailuotoon -julkinen blogi
Carita

ViestiKirjoittaja Tallulah K. » 14 Marras 2011, 22:48

Mulle tulee tällä hetkellä vain Suomen luonto. Joskus tuli hirveä määrä lehtiä, jopa niin paljon että oli hankaluuksia maksella niitä... :roll: Irtonumeroita en ole nyt ostellut aikoihin, mutta joskus harvakseltaan niitä tulee osteltua (oletan, että joskus vielä saatan jonkun lehden ostaa).
When life becomes a play and I don't know the role I'm cast
It's all wrong, but I cannot escape before the
Curtain call

Rakkaimmat -97 ja -04
Tallulah K.
Moderaattori
Moderaattori

Paluu Kirjallisuus