Postcrossing

Kaikkea hikihölkästä pitsinnypläykseen.
Alueen säännöt
Konkarin vinkit ja uusimmat harrastusvillitykset voit jakaa tässä osiossa. Aihealueen ulkopuolinen keskustelu on kiellettyä. Aihealueen ulkopuoliset viestit poistetaan tai siirretään niille kuuluvaan paikkaan.

OHJEET

Tarkista ennen uuden ketjun aloittamista, onko aiheesta jo olemassa ketju tai kuuluuko aihe johonkin muuhun ketjuun.
Otsikoi viestisi mahdollisimman tarkasti ja selkeästi. Moderaattorit voivat tarkentaa otsikointia tarvittaessa.
Pysy viestiketjun aloittajan määrittelemässä aiheessa.

Postcrossing

ViestiKirjoittaja Anneli_81 » 05 Syys 2011, 16:03

Onko täällä postcrossingin harrastajia?
Minua on alkanut kiehtoa tämä harrastus, en vain tiedä tarkkaan miten se toimii.
Anneli_81

Re: Postcrossing

ViestiKirjoittaja Anneli_81 » 19 Syys 2011, 19:20

Eikö täällä enää ole tästä kiinnostuneita ihmisiä? Muistelisin, että entisellä foorumilla oli paljon aktiivisia crossaajia?
Itse olen vasta aloittanut ja nyt jo koukussa korttien lähettelyyn :puna:
Anneli_81

ViestiKirjoittaja Louhos » 24 Syys 2011, 16:13

Mitä tää on, kuinka toimii?

Olen kai tullut vanhaksi, kun nämä nykyajan jutut ei sano mulle mitään. :puna:
Uusperheen äiti. Biologiset lapset 3/04, 2/06, 8/10 sekä 3/12
Louhos
Admin
Admin

ViestiKirjoittaja Salina » 10 Helmi 2013, 10:37

Lähdin tähän mukaan ihan vasta. Ensimmäiset kortit on lähetetty, mutta ne eivät ole vielä edes saapuneet perille, enkä ole itse saanut vielä yhtään. Sitä odotellessa...

Millaisia kortteja te kiinnostuneet lähetätte: kaupunki/Suomi-postikortteja, taidepostikortteja, itse tehtyjä..? Minulta on toistaiseksi lähtenyt näitä kaikkia. :hymy:

http://www.postcrossing.com/
Bipolaarinen aspergermutsi -77,
Selkäydinvammainen eläkeläisfaija -63,
Perthesin tautia ja reumaa sairastava dysfasiakundi -09 + epäilyt adhd:sta ja aspergerista
Salina

Paluu Harrastukset