Missä asennossa nukut?

Juttua sieltä sun täältä, mistä vaan mitä mieleen juolahtaa eikä muihin paikkoihin sovi
Alueen säännöt
Ihan Pihalla on tajunnanvirtaa foorumin takahuoneessa. Tämä on paikka aiheille, jotka eivät muualle istu. Hassuttele, pohdi, keskustele ja jaa aivosolujesi kiemuraisimmat tuotokset. Aihealueen ulkopuolinen keskustelu on kiellettyä. Aihealueen ulkopuoliset viestit poistetaan tai siirretään niille kuuluvaan paikkaan.

OHJEET

Tarkista ennen uuden ketjun aloittamista, onko aiheesta jo olemassa ketju tai kuuluuko aihe johonkin muuhun ketjuun.
Otsikoi viestisi mahdollisimman tarkasti ja selkeästi. Moderaattorit voivat tarkentaa otsikointia tarvittaessa.
Pysy viestiketjun aloittajan määrittelemässä aiheessa.

Missä asennossa nukut?

ViestiKirjoittaja Louhos » 12 Joulu 2011, 10:17

Missä asennossa nukut? Onko muita nukkumiseen liittyviä vakitapoja?

Mä nukun AINA kyljellään. Mieluummin vasemmalla, mutta ei sinänsä väliä. Peitto pitää olla päällä, yövaatteet ei ole pakolliset. Tyynyn kaipaan myös, sukat ei haittaa, mutta ei ole pakollisetkaan. Mieluummin pimeässä, mutta ei kesän valoisuuskaan häiritse.
Uusperheen äiti. Biologiset lapset 3/04, 2/06, 8/10 sekä 3/12
Louhos
Admin
Admin

Re: Missä asennossa nukut?

ViestiKirjoittaja leppäkerttu » 12 Joulu 2011, 21:58

Komppaan Louhosta. Mä nukun myös aina kyljelläni, toisin mieluummin oikealla. Sikiöasennossa. Pää pullealla pehmoisella tyynyllä, peitto päällä ja villasukat jalassa aina +45 asteeseen saakka (eli 2-3 kertaa on pitänyt nukkua ilman...) mutta ei muita vaatteita. Ja pimeässä - tosin se ei aina ole ollut mahdollista ja olen myös testannut että laadukkaat "yöunet" saa myös 9-16.
Raha tulee rahan luokse...
Prinsessa 03/12
leppäkerttu

ViestiKirjoittaja Sannie » 16 Joulu 2011, 21:49

Ehdottomasti kyljellään. Vasen kylki parempi, mutta oikeakin käy. Usein otan peiton siten, että laitan sen osittain päälleni ja osittain jalkojen väliin. Vihaan lämpöä, joten en siedä yöpaidan (tai t-paidan) ja alushousujen lisäksi mitään muuta vaatetusta päälleni unien aikaan. Ennen vaadin pimeän ja hiljaisuuden, mutta nyt olen oppinut jo sietämään valoisuutta ja meteliä. Muita rutiineja ei taidakaan sitten olla :grin:
Sannie -82
Mies -78

Yritystä 01/10 alkaen
Tutkimuksiin 08/11 (myoma, endo?)
Hystero- & laparoskopia 12/11
1. IUI 04/12 (-)
2. IUI 05/12 (+)
LA: 14.2.2013

~poika syntyi 12.2.2013 (3335g ja 51cm)~
Sannie

ViestiKirjoittaja Jita » 05 Tammi 2013, 20:23

Kyljellään
Jita

ViestiKirjoittaja naattipaatti » 01 Maalis 2013, 23:21

Selällään. Kuulemma kuorsaan
naattipaatti

ViestiKirjoittaja Salina » 02 Maalis 2013, 01:06

Kyljellään, kuorsaan kuulemma silti. :puna: Nukuin vuosikaudet alasti, mutta kun Epeli alkoi pari vuotta sitten tunkea joka yö meidän väliin, aloin käyttää yöpaitaa, ja tapa jäi. Nykyään olen niin vilukissa, että talvella pitää olla yöpaidan lisäksi kalsarit, joskus jopa villasukat.
Bipolaarinen aspergermutsi -77,
Selkäydinvammainen eläkeläisfaija -63,
Perthesin tautia ja reumaa sairastava dysfasiakundi -09 + epäilyt adhd:sta ja aspergerista
Salina

Paluu Ihan pihalla