Autot 2

Uutuudet ja vanhat klassikot.
Alueen säännöt
Kestosuosikit, puhuttavimmat uutuudet, kuumimmat tähdet elokuvataivaalla. Kaikki ne mahtuvat tänne. Aihealueen ulkopuolinen keskustelu on kiellettyä. Aihealueen ulkopuoliset viestit poistetaan tai siirretään niille kuuluvaan paikkaan.

OHJEET

Tarkista ennen uuden ketjun aloittamista, onko aiheesta jo olemassa ketju tai kuuluuko aihe johonkin muuhun ketjuun.
Otsikoi viestisi mahdollisimman tarkasti ja selkeästi. Moderaattorit voivat tarkentaa otsikointia tarvittaessa.
Pysy viestiketjun aloittajan määrittelemässä aiheessa.

Autot 2

ViestiKirjoittaja leppis » 31 Elo 2011, 15:54

Mitä mieltä olette? Ajatuksia suuntai tai toiseen.

Meillä esikoinen 6v on kovin ihantunut Autot 1:een jonka vuoksi pääsi katsomaan ensimmäisen elokuvansa ihan elokuvateatteriin kun 2 ilmestyi. Mies kävi hänen kanssaan ja hänen puheidensa perusteella oli liian rajuja kohtauksia ainakin tuolle meidän herkälle neidille ja oli kovin tyytyväinen kun 4v keskimmäinen halusikin jäädä kotiin. Aikuisille se kyllä osui ja upposi ja mitä juttuja kuulin niin en olisi tuota 6 v. päästänyt jos olisin tiennyt kaikista ampumista yms. Seuraava yö oli itkuinen ja uni ei meinannut tulla :eikä:
tyttö 05/05 (pas)
tyttö 06/07 (pas)

poika 06/09
lisäksi toimimme sijaisperheenä yhdelle lapselle
leppis
Moderaattori
Moderaattori

Re: Autot 2

ViestiKirjoittaja maatiainen » 31 Elo 2011, 17:52

kävin meidän 5v ja 7v kanssa katsomassa tämän.
itse tyrmistyin jo alun räiskinnästä ja bondmaisesta menosta..sallittu leffa!? :soosoo:

tytär 5v sanoi alun aikana muutaman kerran pelkäävänsä,ekaluokkalainen poika taas istui koko leffan ajan haltioissaan.

katsomossa oli paljon ihan pieniäkin katsojia ja en kyllä 3v kieppeillä olevia veisi katsomaan..jos olisin tiennyt
ampumiset jne en olisi vienyt tytärtäkään.en tykkää että lastenohjelmissa ammutaan!
kotiäiti ja muruset 03/04,05/06 ja 05/11
maatiainen

ViestiKirjoittaja Louhos » 31 Elo 2011, 17:56

maatiainen kertoi kaiken oleellisen ja olen samaa mieltä. Meidän ekaluokkalaine ymmärsi juonen ja tykkäs. 5-vuotias poika kyllä katsoi, ehkä vähän jännitti, mutta tykkäs. Silti olen kovasti sitä mieltä, että ikäraja 7/5 olis ollut oikea raja. Ja en mä tykkää kyllä mistään ampumisjutuista ja agenttitarinoista tuon ikäisille muutenkaan. Ja voi niitä pieniä 2-4-vuotiaita, joita oikeasti pelotti. :soosoo:
Uusperheen äiti. Biologiset lapset 3/04, 2/06, 8/10 sekä 3/12
Louhos
Admin
Admin

ViestiKirjoittaja sartsukka » 08 Tammi 2012, 20:29

Joulupukki toi meillekin tämän ja huh huh. Ehkä olisi ollut parempi ettei. 7vee poika tietty tykkäsi mutta mua järkytti. Tyttö 4 vee katsoi kyllä mut toisinaan jännitti ja sylissä oli.
Meidän perhe:äiti,isä,lapset 04,07,koira,lintu,2kissaa,enkeli lapsemme 03,05.
sartsukka

Paluu TV ja elokuvat