Ammattisi?

Työhön ja opiskeluun liittyvät asiat.
Alueen säännöt
Työelämän paineiden ja opintostressin purkupaikka. Kannustusta, haaveita ja tavoitteita. Aihealueen ulkopuolinen keskustelu on kiellettyä. Aihealueen ulkopuoliset viestit poistetaan tai siirretään niille kuuluvaan paikkaan.

OHJEET

Tarkista ennen uuden ketjun aloittamista, onko aiheesta jo olemassa ketju tai kuuluuko aihe johonkin muuhun ketjuun.
Otsikoi viestisi mahdollisimman tarkasti ja selkeästi. Moderaattorit voivat tarkentaa otsikointia tarvittaessa.
Pysy viestiketjun aloittajan määrittelemässä aiheessa.

Re: Ammattisi?

ViestiKirjoittaja Vehnä » 10 Loka 2011, 09:03

Koulutukseltani olen sosionomi (AMK) ja oman alan töitä teen, lastensuojelun parissa.
Vehnä

ViestiKirjoittaja Nokkonen » 13 Loka 2011, 15:02

Olen puualan artesaani, verhoilija, myyjä ja viimemmäksi medianomi AMK. Työkseni istun päivät pitkät tietokoneella ja kirjoitan sanoja sanojen perään.
Esikoinen 03/06 & Kakkonen 05/08 & Kolmonen 10/12
Nokkonen

ViestiKirjoittaja Äippä85 » 17 Loka 2011, 10:30

Lähihoitaja vm.05, tavoitteena lukea vielä sairaanhoitajaksi :heart:
Pojankossi -03
Tytöntyllerö -07
Äippä85
Moderaattori
Moderaattori

ViestiKirjoittaja suutari » 18 Loka 2011, 23:47

Yhteisöpedagogi ja periaatteessa omalla alalla. Lastensuojelutyötä teen.
suutari

ViestiKirjoittaja kummitus » 30 Loka 2011, 20:00

elektroniikka-asentaja olen, tällä hetkellä töissä ostajana ja juuri aloitin opiskelut aikuispuolella logistiikan tradenomiksi.. ja kouluhommia tässä paraikaa hienosti väistelen.. :whistle: :grin:
mutta, en ole silti vieläkään varma mitä haluaisin ihan aikuisten oikeesti tehdä isona... :hmm:
sellainen haave olis että vois asustella maalla ja laittaa elukoita mutta tällä hetkellä se ei ole oikein mahdollista..
"We must be willing to let go of the life we have planned, so as to have the life that is waiting for us."
-Joseph Campbell-
kummitus

ViestiKirjoittaja Jopet » 02 Syys 2012, 12:04

Lähihoitaja ja olen omalla alalla töissä.
Jopet

Edellinen

Paluu Työ ja opiskelu