baby safe feeder

Vertailua ja kokemuksia tavaraviidakon keskeltä.
Alueen säännöt
Lastentarvike-osiossa saat tietoa ja voit jakaa käyttökokemuksia lastentarvikkeista. Aihealueen ulkopuolinen keskustelu on kiellettyä. Aihealueen ulkopuoliset viestit poistetaan tai siirretään niille kuuluvaan paikkaan.

OHJEET

Tarkista ennen uuden ketjun aloittamista, onko aiheesta jo olemassa ketju tai kuuluuko aihe johonkin muuhun ketjuun.
Otsikoi viestisi mahdollisimman tarkasti ja selkeästi. Moderaattorit voivat tarkentaa otsikointia tarvittaessa.
Pysy viestiketjun aloittajan määrittelemässä aiheessa.

baby safe feeder

ViestiKirjoittaja sade » 20 Syys 2011, 07:16

Mä hommasin tollasen baby safe feederin kolmoselle. TYkkäsin kovasti ja oli kovassa käytössä myös nelosella. Se on sellanen verkko juttu jonne voi laittaa sisälle esim hedelmän paloja ja pieni (sieltä n6kk lähtien)saa siitä syötyä itse ilman että tarvitsee pelätä että kovin isoja paloja menee kurkkuun. esikoinen oli sellanen että pienempäänkin palaseen tuntui "tukehtuvan" joten olin onnessani löydessäni tuollaisen. onko muilla kokemusta tuosta ja mitä ootte tykännyt. :hymy:
sade

Re: baby safe feeder

ViestiKirjoittaja Nana » 20 Syys 2011, 08:25

Saako pussin pestä 60 asteessa? Entä muut osat tiskikoneessa? Näyttää nimittäin ihan mielenkiintoiselta.
minä -83 Kuva mieheni & neidit -06 & -12
Nana

ViestiKirjoittaja sade » 21 Syys 2011, 14:11

mä en nyt tuohon osaa vastata.. ite pesin aina ne osat käsin tiskaamalla. :hymy:
sade

ViestiKirjoittaja Seela » 22 Syys 2011, 14:36

Tuollainen oli käytössä lyhyen aikaa kuopuksella. En oikein tykännyt siitä, tuntui siltä että verkkoon sotkeentui ja jäi niin paljon ruokaa. Olihan se toisaalta ihan hyödyllinenkin. Joka tapauksessa sitä ei tullut käytettyä meillä paljoakaan.
Seela

ViestiKirjoittaja Anskubansku » 13 Maalis 2012, 13:01

Vähän skeptinen oon tuon suhteen, vaikuttaa vähän turhakkeelta mielestäni. Jotta lapsi oppii pureskelemaan annan sille ihan iän ja hampaiden mukaisia paloja.

Jotkut on alkuun sihtikurkumpia kuin toiset, mutta oon huomannu että silläkin on väliä tottuuko lapsi sileisiin valmissoseisiin ja puurojauheisiin vai tekeekö paljon ruokia itse ja puurot hiutaleista jolloin tottuu heti karkeempaan.

Tukehtumisvaaraa vältän esim. puolittamalla viinirypäleet ja muut pilkon riittävän pieniksi paloiksi tai jos vihanneksista on kyse niin keittää ne ensin.

Ja mietityttää myös mahtaako tuo olla miten hygieeninen jos vain käsin pestään vai kestääkö kuumassa pesua?
Anskubansku

Paluu Lastentarvikkeet