Kokemuksia lelukutsuista?

Vertailua ja kokemuksia tavaraviidakon keskeltä.
Alueen säännöt
Lastentarvike-osiossa saat tietoa ja voit jakaa käyttökokemuksia lastentarvikkeista. Aihealueen ulkopuolinen keskustelu on kiellettyä. Aihealueen ulkopuoliset viestit poistetaan tai siirretään niille kuuluvaan paikkaan.

OHJEET

Tarkista ennen uuden ketjun aloittamista, onko aiheesta jo olemassa ketju tai kuuluuko aihe johonkin muuhun ketjuun.
Otsikoi viestisi mahdollisimman tarkasti ja selkeästi. Moderaattorit voivat tarkentaa otsikointia tarvittaessa.
Pysy viestiketjun aloittajan määrittelemässä aiheessa.

Kokemuksia lelukutsuista?

ViestiKirjoittaja Nattilrit » 29 Syys 2011, 13:49

Hei, millaisia kokemuksia teillä on lelukutsuista?
Katselin tuossa netistä tietoja Leikkien-lelukutsuista ja mielenkiintoiseltahan ne vaikutti, koska lapset voivat osallistua lelujen tutkimiseen. Mutta olisi kiinnostavaa tietää muiden kokemuksista. :hymy:
Elämä kantaa, virrat vie, aina aukeaa uusi tie!
*kurks*
Nattilrit

Re: Kokemuksia lelukutsuista?

ViestiKirjoittaja Koritsi » 29 Syys 2011, 17:36

Mä oon kerran ollu ja huomenna taas menossa. :hymy:

Musta ne yhdet, missä olin, oli ihan kivat. Aikalailla samanlaiset, ku mitkä tahansa muut kutsut (tupperit, kynttiläkutsut yms.), mutta näissä oli lapset mukana. Lapset sai tosiaan kokeilla leluja ja leikkiä niillä aika vapaasti. Muistaakseni jotkut lelut sai heti mukaan, eli myyjällä oli jonkunlainen varasto mukana. Tosi hyvälaatusia tuotteitahan ne aika usein tollasilla kutsuilla on.
Neiti 2006, Poitsu 2008, Typsy 2010
Koritsi

Paluu Lastentarvikkeet