Liikelaskenta

Mieletön matka kohti uuden perheenjäsenen tapaamista
Alueen säännöt
Odotus on palsta kaikille, jotka odottavat perheeseen uutta perheenjäsentä, olipa pieni saapumassa raskauden myötä tai adoptiotietä. Aihealueen ulkopuolinen keskustelu on kiellettyä. Aihealueen ulkopuoliset viestit postetaan tai siirretään niille kuuluvaan paikkaan.

OHJEET

Tarkista ennen uuden ketjun aloittamista, onko aiheesta jo olemassa ketju tai kuuluuko aihe johonkin muuhun ketjuun.
Otsikoi viestisi mahdollisimman tarkasti ja selkeästi. Moderaattorit voivat tarkentaa otsikointia tarvittaessa.
Pysy viestiketjun aloittajan määrittelemässä aiheessa.

Liikelaskenta

ViestiKirjoittaja Louhos » 04 Maalis 2012, 15:50

Oletteko joutuneet tekemään liikelaskentaa raskaana ollessanne? Onko vauva aina ollut vähäliikkeinen vai "laiskistunut" loppuajasta?

Meikäläisen vauveli ollut vilkas, mutta nyt rauhoittunut niin, että viime päivinä oon laskenut liikkeitä... Outoa tällainen huolestuneisuus liikkeistä.

Onko rauhoittuminen ennakoinut synnytystä, kuten jotkut sanovat? Mulla jokainen muksu on rauhoittunut ennen syntymää, mutta ei mitään erityistä 2-3 päivää ennen ulostuloa vaan siinä viime aikoina, ehkä 1-2 viikkoa ennen pihalle tuloa. Kai tilakin käy ahtaaksi...
Uusperheen äiti. Biologiset lapset 3/04, 2/06, 8/10 sekä 3/12
Louhos
Admin
Admin

Re: Liikelaskenta

ViestiKirjoittaja leppäkerttu » 24 Loka 2012, 23:11

Mä en oikeen tuntenut liikkeitä koko aikana ja muutaman kerran piti käydä tarkistuttamassa onko kaikki ok. Ilmeisesti syynä oli istukan sijainti ja vaavin pieni koko. Joten vastaus kysymykseen on että olen joutunut rv 20+ ->.
Raha tulee rahan luokse...
Prinsessa 03/12
leppäkerttu

Paluu Odotus