sterilisaatio synnytyksen yhteydessä tai ilman

Mieletön matka kohti uuden perheenjäsenen tapaamista
Alueen säännöt
Odotus on palsta kaikille, jotka odottavat perheeseen uutta perheenjäsentä, olipa pieni saapumassa raskauden myötä tai adoptiotietä. Aihealueen ulkopuolinen keskustelu on kiellettyä. Aihealueen ulkopuoliset viestit postetaan tai siirretään niille kuuluvaan paikkaan.

OHJEET

Tarkista ennen uuden ketjun aloittamista, onko aiheesta jo olemassa ketju tai kuuluuko aihe johonkin muuhun ketjuun.
Otsikoi viestisi mahdollisimman tarkasti ja selkeästi. Moderaattorit voivat tarkentaa otsikointia tarvittaessa.
Pysy viestiketjun aloittajan määrittelemässä aiheessa.

sterilisaatio synnytyksen yhteydessä tai ilman

ViestiKirjoittaja leijonaemo » 08 Touko 2013, 11:19

Kellekään tehty? Millaiset kokemukset jäi? Kaduttaako päätös, vai oletko tyytyväinen päätökseesi? Kaikki vastaukset, niin hyvät kuin huonotkin tarpeen.

Itse vaadin kys. operaatiota synnytyksen yhteyteen (ilmeisesti sen myöskin saan), koska en enää jaksa yhtään yllätysraskautta, vauvanodotusta, vauvavuotta ym. Omalla kohdallani 3 lasta saa nyt riittää. Pääkoppa ja kroppa ei kestä enempää muksuja.
mun rakkaat muruset:
Kuva Kuva Kuva
leijonaemo

Re: sterilisaatio synnytyksen yhteydessä tai ilman

ViestiKirjoittaja leijonaemo » 20 Tammi 2014, 09:18

No niin... Jonossa ollaan. Ei tehty synnytyksen yhteydessä tai sen jälkeen tuota toimenpidettä kun kuulemma siihen liittyy liikaa riskejä (kakka homma mut minkäs teet). Pitää vähintään se 5kk odottaa synnytyksen jälkeen ennen kuin voidaan ne Essure-"kapselit" asentaa... Ja sitäkin ennen joku arviointikeskustelu aiheesta, että ootko nyt ihan tosissas ylipäätään koko asiasta ja onko lopullinen päätös ja bla bla bla. Näillä näkymin omalla kohdalla operaatio sitten huhtikuussa tiedossa. Luojan kiitos on päiväkirurginen homma, joten pääsen vielä illaksi kotiin sieltä saikulta toipumaan.
mun rakkaat muruset:
Kuva Kuva Kuva
leijonaemo

Paluu Odotus