Mua kiinnostaisi, miten odottajat ovat pysyneet hyvässä kunnossa ja pitäneet kilot ns. kurissa raskaana.
Mulle tuli ensimmäisessä raskaudessa +30kg ja nyt kun toinen on alullaan, kaipaan vinkkejä hyvinvointiin.
Mun oli todella vaikea päästä kiloista eroon, enkä halua enää toista kertaa laittaa elimistöäni noin koville.
Loppuraskaudesta en jaksanut enää kunnolla kävellä, kun jalkapohjat olivat jo tunnin jälkeen tulessa. Kuntoni romahti ja olin aika huonossa kunnossa synnytyksen jälkeen. Olen siis muuten pienikokoinen, eli 30kg oli mulle todella paljon.
Nyt haluaisin pysyä kohtuudessa painonnousun kanssa.
Millaisia välipaloja olette syöneet, jotta paha olo pysyy poissa? Minkälaista liikuntaa olette harrastaneet? Muutama vanhempi nainen on sanonut mulle, että jos ekassa raskaudessa tuli 30 kg niin tokassa tulee vähintään yhtä paljon vaikka tekisin mitä. Eihän se ole näin? Valakaa muhun uskoa, että valinnoilla on merkitystä.

Pitäisi yrittää enempi. 

Mä plussasin siis vasta tällä viikolla ja nyt on lukemat 4+2 eli ei tässä ihan hirmusti vielä ole oiretta ehtinyt tulla. Mutta niitä odotellessa.